آهنگ جدید مهیار به نام «دلیل دارم واسه اینکه بترکونم»
تاریخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402
نویسنده : khoram

متن آهنگ مهیار دلیل دارم

دلیل دارم واسه اینکه بتروکونمکه پنت بشه خونم
من عزیزایی دارم باید دغدغه هاشون به صفر برسونم
حق دارم اگه دل نگرونم
واسه ترک عادتای بدم این حالتای شبم
من اگر میدوم همش ببین باور کن نرم
میبینی مادر یه روز شاهم بالاترم
کف این شهر که پر گرگه
چیدن واسه من تله طعمه تیر اولم باید وسط بخوره
خیس گلیممو خیلی کمه فرجه
تا نزن کسی بهم من ارومترم برم
ولی دیو میشم اگه با اعصابم ور رن

آهنگ جدید مهیار به نام «دلیل دارم واسه اینکه بترکونم»




|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید